четвер, 19 березня 2020 р.

Завдання для учнів 5-11 класи Українська мова та література
для опрацювання навчального матеріалу
під час карантину.

   

5 класи


Українська мова




№ з/п
Завдання





Опрацювати теоретичний матеріал ст.127-128. Написати твір-


роздум на одну з тем:

1
а) Чому необхідно знати історію свого народу?

б) Чому потрібно знати звичаї свого народу?




в) Чого не можна купити за гроші?


г) Чому потрібно берегти природу?





Опрацювати параграф 38 (Речення з однорідними членами. Кома між

2
однорідними членами).




Виконати вправи 454, 456.




3
Підготувати усний переказ вправи 458.

Письмово скласти план до тексту вправи.







Опрацювати параграф 39. (Узагальнювальне слово при однорідних

4
членах речення).

Виконати вправи 465, 467 (Підкреслити однорідні члени й




узагальнювальні слова).








5 класи

Українська література


№ з/п
Завдання

Прочитати повість С.Васильченка "В бур'янах" (ст 187-194).
  • Виконати тести 1 - 3 (ст. 194). Скласти 12 запитань до змісту повісті.

Вивчити напам'ять поезію Т.Шевченка "За сонцем хмаронька пливе"
  • (ст 195-196).

Вивчити напам'ять поезію Т. Шевченка "Садок вишневий коло хати"

  • (ст 197).


Вивчити напам'ять одну з поезій П. Тичини: "Не бував ти у наших
  • краях!" або "Гаї шумлять" (ст 199 - 200)

6 класи

Українська мова

Завдання
1.
Опрацювати параграф № 49
Виконати письмово вправи


411,412,413,414,416
2.
Опрацювати параграф № 50
Виконати письмово вправи


422,423
3.
Опрацювати параграф № 51
Виконати письмово вправу 429


6 класи

Українська література

Завдання

  • Дочитати твір В.Нестайка «Тореадори з Васюківки», С.123-153

  • Знати сюжет твору

  • Письмово в зошиті поділитися своїми враженнями про прочитані розділи повісті

  

7 класи


Українська мова




№/з
Завдання




1
Опрацювати п. 41. «Узагальнення вивченого з теми «Прислівник».

Розв’язати тестові завдання ст. 149 – 150.






2
Опрацювати п. 42. Вивчити правила ст. 155. Виконати завдання

впр. 440.







Ознайомитися з послідовністю роботи над твором-описом людини за


картиною у художньому стилі, з орієнтовною схемою твору-опису

3
(ст.222). За самостійно обраною картиною написати портретний нарис у


вигляді портретної роботи (формат А4). До роботи додати копію


портрету.




4
Повторити правила п. 42. Виконати завдання впр. 443.







7 класи

Українська література


№/з
Завдання

  • Вивчити напам’ять поезію В. Симоненка «Лебеді материнства».

Підготувати повідомлення про життєвий і творчий шлях Марини
  • Павленко.


  • Прочитати повість-казку «Русалонька із 7 – В, або прокляття роду Кулаківських » (ст. 212-223).

  • Скласти 12 тестових завдань за прочитаним твором.


8 класи

Українська мова


Завдання


1.
Знайти інформацію в соцмережах про інтерв’ю. Написати інтерв’ю в

публіцистичному стилі з улюбленим співаком(співачкою),

актором(акторкою).Використавши звертання та вставні слова.


2.
Поняття про відокремлення. Розділові знаки при відокремлених членах

речення

Опрацювати теоретичний матеріал § 35. Виконати завдання вправ 2; 8 (ст. 123)


3.
Відокремлення додатків

Опрацювати теоретичний матеріал § 45. Виконати завдання вправ 3(ст.155); 8

(ст. 157)


4.
Відокремлення обставин

Опрацювати теоретичний матеріал § 42, 43.

Виконати завдання вправ 2 (ст.144); 8 (ст.147); 8 (ст.151)

Написати допис дискусійного характеру на тему «Чи переможе книжку

комп’ютер, а бібліотеку – інтернет?» (з використанням відокремлених

обставин). Використані обставини підкреслити.





8 класи

Українська література


Завдання

  1. Підготувати повідомлення про письменницю Ніну Бічую.  (мініпроєкт)

  1. Прочитати повість «Шпага Славка Беркути».

Письмово охарактеризуйте особливості повісті «Шпага Славка Беркути»

  1. Підготувати усну цитатну характеристику образів Славка Беркути, Юлька Ващука, Лілі Теслюк, Стефка Вуса.

  1. Повторити із теорії літератури: новела, оповідання, повість.

Немає коментарів:

Дописати коментар